DSpace Kyoto University
Japanese | English 

Kyoto University Research Information Repository >
Thesis or Dissertation >
Doctoral Dissertation (Economics)  >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2433/124085

Full text link:

File Description SizeFormat
ykeik00343.pdfAbstract_要旨432.71 kBAdobe PDFView/Open
Title: 文化コンテンツ産業におけるネットワーク組織とケイパビリティのマネジメント
Authors: 神吉, 直人 researcher_resolver
Author's alias: Kanki, Naoto
Issue Date: 23-May-2008
Publisher: 京都大学
Conferring University: Kyoto University (京都大学)
Degree Level: 新制・課程博士
Degree Discipline: 博士(経済学)
Degree Report no.: 甲第14024号
Degree no.: 経博第343号
Degree Call no.: 新制/経/232
Degree Affiliation: 京都大学大学院経済学研究科ビジネス科学専攻
Examination Committee members: (主査)教授 若林 直樹, 教授 日置 弘一郎, 准教授 椙山 泰生
Provisions of the Ruling of Degree: 学位規則第4条第1項該当
URI: http://hdl.handle.net/2433/124085
Appears in Collections:Doctoral Dissertation (Economics)


Export to RefWorks

Access count of this item: 149

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback - Privacy policy