Skip navigation
ホーム
ブラウズ
研究科等一覧
ブラウズ:
タイトル
著者
発行日
キーワード
分類
資料種別
アクセスランキング
アクセス統計
京都大学
図書館機構
統計
アクセスランキング
アクセス統計
リンク
京都大学
図書館機構
Language
日本語
English
マイ・リポジトリ
購読情報編集
利用者情報編集
Kyoto University Research Information Repository
検索
検索対象:
リポジトリ全体
200 経営管理大学院 = 200_Graduate School of Management
ワーキングペーパー = Working Paper
プロジェクトプロポーザル = Project Proposal
学術雑誌掲載論文 = Journal Articles
学術報告 = Reports
ケース教材 = Cases
図書 = Books
検索語
適用済条件:
タイトル
著者
キーワード
発行日
分類
資料種別
等しい
含む
ID
等しくない
含まない
ID以外
検索をやり直す
検索条件の追加:
検索条件を追加することで検索結果を絞り込むことができます。
タイトル
著者
キーワード
発行日
分類
資料種別
等しい
含む
ID
等しくない
含まない
ID以外
検索結果表示: 1-6 / 6.
前
1
次
検索結果:
書誌情報
ファイル
Reflexive Organizing for Knowledge Sharing: An Ethnomethodological Study of Service Technicians
Yamauchi, Yutaka (2015-09)
Journal of Management Studies, 52(6): 742-765
User knowledge transformation through design: A historical materialism perspective
Yamauchi, Yutaka (2014-10)
Information and Organization, 24(4): 270-290
Local assimilation of an enterprise system: Situated learning by means of familiarity pockets
Yamauchi, Yutaka; Swanson, E. Burton (2010-07)
Information and Organization, 20(3-4): 187-206
Service as Intersubjective Struggle
Yamauchi, Yutaka (2018-10-17)
Handbook of Service Science, Volume II (2018): 811-837
Reflexivity of Routines: An Ethnomethodological Investigation of Initial Service Encounters at Sushi Bars in Tokyo
Yamauchi, Yutaka; Hiramoto, Takeshi (2016-10-01)
Organization Studies, 37(10): 1473-1499
Performative Achievement of Routine Recognizability: An Analysis of Order Taking Routines at Sushi Bars
Yamauchi, Yutaka; Hiramoto, Takeshi (2020-12)
Journal of Management Studies, 57(8): 1610-1642
絞り込み
著者
2
Hiramoto, Takeshi
1
Swanson, E. Burton
キーワード
2
ethnomethodology
2
reflexivity
2
routines
1
Contradictions
1
customer interactions
1
Customer relationship management ...
1
Dialectic
1
embedding
1
Enterprise systems
1
Ethnomethodology
.
次 >
発行日
1
2020
1
2018
1
2016
1
2015
1
2014
1
2010
資料種別
5
Journal Article
1
Book