Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 142 (Search time: 0.085 seconds).
Item hits:
BibliographyContents
インドネシア海洋大陸域における日変化特性の研究
  田畑, 悦和 (2009-02)
  Kyoto Working Papers on Area Studies: G-COE Series, 22: 1-13
file type icon 
「アーユルヴェーダ」をいかに現代に活かすか : インド、アメリカ、日本における実践からの一考察
  加瀬澤, 雅人 (2009-02)
  Kyoto Working Papers on Area Studies: G-COE Series, 16
file type icon 
東北タイにおける信用組合の展開
  大野, 昭彦, Patcharin Lapanun (2009-01)
  Kyoto Working Papers on Area Studies: G-COE Series, 15: 1-26
file type icon 
Transformation of the Iraqi Islamist Parties and their Framing in the Changing Regional and International Political Environments
  Yamao, Dai (2009-01)
  Kyoto Working Papers on Area Studies: G-COE Series, 14: 1-39
file type icon 
Response to Amanda Fulford's 'Ventriloquising the Voice: Writing in the University'
  Takayanagi, Mitsutoshi (2009-12)
  The Self, the Other and Language (II) : Dialogue between Philosophy and Psychology: 95-99
file type icon 
3)「研究開発コロキアム」報告(グローバルCOE):注意の制御スタイルに文化が及ぼす影響--実験心理学的アフローチを用いて--
  小宮, あすか, 上田, 祥行, 嶺本, 和沙, 坂野, 逸紀, 陳, 蕾 (2009-03-31)
  研究開発コロキアム : 平成20年度 成果報告書 (Colloquium for Educational Research and Development): 108-115
file type icon 
3)「研究開発コロキアム」報告(グローバルCOE):遊び行動と認知機能の関係性についての比較認知科学的・比較認知発達科学的研究
  中村, 哲之, 瀧本, 彩加, 別役, 透, 渡辺, 創太, 森本, 陽, 溝川, 藍, 高岡, 祥子, 鹿子木, 康弘 (2009-03-31)
  研究開発コロキアム : 平成20年度 成果報告書 (Colloquium for Educational Research and Development): 146-155
file type icon 
3)「研究開発コロキアム」報告(グローバルCOE):他者意図理解における視覚意識の役割
  廣瀬, 智士 (2009-03-31)
  研究開発コロキアム : 平成20年度 成果報告書 (Colloquium for Educational Research and Development): 176-185
file type icon 
3)「研究開発コロキアム」報告(グローバルCOE):介護における「負担」観から新たな価値観の創造に向けて--家族による看取りの語りから学ぶ--
  鮫島, 輝美, 竹内, みちる, 西山, 直子 (2009-03-31)
  研究開発コロキアム : 平成20年度 成果報告書 (Colloquium for Educational Research and Development): 116-125
file type icon 
3)「研究開発コロキアム」報告(グローバルCOE):他者との対話を通して生成される文化のナラティヴ--文化・メディア・教育を通した日常的行為へのアプローチ--
  木戸, 彩恵, 家島, 明彦, 黒田, 真由美, 平川, 祥子, 東畑, 開人 (2009-03-31)
  研究開発コロキアム : 平成20年度 成果報告書 (Colloquium for Educational Research and Development): 88-97
file type icon