ダウンロード数: 527

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
2009-03_GCOE_Rev_Edu_027.pdf732.92 kBAdobe PDF見る/開く
タイトル: Philosophical Influences in Developmental Psychology: Vygotsky, Piaget and the Question of Normativity
著者: Jan Derry
発行日: Dec-2009
出版者: Graduate School of Education, Kyoto University
誌名: The Self, the Other and Language (II) : Dialogue between Philosophy and Psychology
開始ページ: 27
終了ページ: 36
記述: Proceedings of the 2nd International Colloquium between the Graduate School of Education, Kyoto University (Japan) and the Institute of Education, University of London (UK) : 28 February- 1 March 2009 Kyodai Kaikan Kyoto University
著作権等: The copyright of papers included in this paper belongs to each author.
URI: http://hdl.handle.net/2433/142993
関連リンク: http://www.educ.kyoto-u.ac.jp/gcoe/
出現コレクション:The Self, the Other and Language (II) : Dialogue between Philosophy and Psychology

アイテムの詳細レコードを表示する

Export to RefWorks


出力フォーマット 


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。