ダウンロード数: 157

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
2009-03_GCOE_Rev_Edu_171.pdf285.83 kBAdobe PDF見る/開く
完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorMizokawa, Aien
dc.date.accessioned2011-07-21T00:53:27Z-
dc.date.available2011-07-21T00:53:27Z-
dc.date.issued2009-12-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2433/143012-
dc.descriptionProceedings of the 2nd International Colloquium between the Graduate School of Education, Kyoto University (Japan) and the Institute of Education, University of London (UK) : 28 February- 1 March 2009 Kyodai Kaikan Kyoto Universityen
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoeng-
dc.publisherGraduate School of Education, Kyoto Universityen
dc.rightsThe copyright of papers included in this paper belongs to each author.en
dc.titleYoung Children's Social and Cognitive Development: A Response to Jon Gurneyen
dc.typearticle-
dc.type.niitypeArticle-
dc.identifier.jtitleThe Self, the Other and Language (II) : Dialogue between Philosophy and Psychologyen
dc.identifier.spage171-
dc.identifier.epage174-
dc.textversionpublisher-
dc.sortkey24-
dc.relation.urlhttp://www.educ.kyoto-u.ac.jp/gcoe/-
dcterms.accessRightsopen access-
出現コレクション:The Self, the Other and Language (II) : Dialogue between Philosophy and Psychology

アイテムの簡略レコードを表示する

Export to RefWorks


出力フォーマット 


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。