ダウンロード数: 244

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
eco.bull_33(1)_564.pdf149.07 kBAdobe PDF見る/開く
タイトル: Dynamic voluntary advertising and vertical product quality
著者: Tenryu, Yohei
Kamei, Keita
著者名の別形: 天龍, 洋平
発行日: 4-Mar-2013
出版者: Economics Bulletin
誌名: Economics Bulletin
巻: 33
号: 1
開始ページ: 564
終了ページ: 574
抄録: We investigate the dynamic relationship between advertising and product quality under duopolistic competition. By using a simplified vertical product differentiation model with voluntary advertising, we show that the firm with larger market share has a larger advertising share and that there is a positive relationship between the difference in product quality and the number of customers in an industry.
URI: http://hdl.handle.net/2433/178729
関連リンク: http://www.accessecon.com/pubs/eb/default.aspx?topic=Abstract&PaperID=EB-13-00024
出現コレクション:学術雑誌掲載論文等

アイテムの詳細レコードを表示する

Export to RefWorks


出力フォーマット 


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。