ダウンロード数: 95
このアイテムのファイル:
ファイル | 記述 | サイズ | フォーマット | |
---|---|---|---|---|
rcpp10_123.pdf | 267.33 kB | Adobe PDF | 見る/開く |
タイトル: | <Articles>EFL Learners and Expression of Voice : Response to 'Ventriloquising the Voice : Writing in the University' |
著者: | Saito, Katsura |
著者名の別形: | サイトウ, カツラ |
発行日: | 31-Mar-2010 |
出版者: | 京都大学大学院教育学研究科臨床教育学講座 |
誌名: | 臨床教育人間学 |
巻: | 10 |
開始ページ: | 123 |
終了ページ: | 127 |
抄録: | Adolescents entering the adult world in the 21st century will read and write more than at any other time in human history. They will need advanced levels of literacy to perform their jobs, run their households, act as citizens, and conduct their personal lives. They will need literacy to cope with the flood of information they will find everywhere they turn. They will need literacy to feed their imagination so they can create the world of the future (Moore, 1999). This paper explores writing strategies for English as a foreign language learners, recent trend of standards-based education, and relationship between 'voice' and writing frameworks. |
URI: | http://hdl.handle.net/2433/197086 |
出現コレクション: | 第10号 |
![](/dspace/image/articlelinker.gif)
このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。