Access count of this item: 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IPSJ-MGN59(9)_796.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open
Title: <特集: ラーニングアナリティクス> 1. ラーニングアナリティクスの研究動向 --エビデンスに基づく教育の実現に向けて--
Authors: 緒方, 広明  KAKEN_name
Issue Date: Sep-2018
Publisher: 情報処理学会
Journal title: 情報処理
Volume: 59
Issue: 9
Start page: 796
End page: 799
Rights: ここに掲載した著作物の利用に関する注意 本著作物の著作権は情報処理学会に帰属します。本著作物は著作権者である情報処理学会の許可のもとに掲載するものです。ご利用に当たっては「著作権法」ならびに「情報処理学会倫理綱領」に従うことをお願いいたします。
The copyright of this material is retained by the Information Processing Society of Japan (IPSJ). This material is published on this web site with the agreement of the author (s) and the IPSJ. Please be complied with Copyright Law of Japan and the Code of Ethics of the IPSJ if any users wish to reproduce, make derivative work, distribute or make available to the public any part or whole thereof. All Rights Reserved, Copyright (C) Information Processing Society of Japan.
URI: http://hdl.handle.net/2433/242834
Appears in Collections:Journal Articles

Show full item record

Export to RefWorks


Export Format: 


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.