Downloads: 164

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
yjohk00714.pdfAbstract_要旨148.22 kBAdobe PDFView/Open
djohk00714.pdfDissertation_全文4.12 MBAdobe PDFView/Open
Title: Supporting Learner Centered Vocabulary Learning in Informal Learning Environments
Other Titles: インフォーマル学習環境における学習者中心の語彙学習支援システムに関する研究
Authors: Abou-Khalil, Victoria
Author's alias: ヴィクトリア, アブ カリル
Keywords: Educational technologies
Language learning
personalization
learner-centered
informal
Issue Date: 23-Mar-2020
Publisher: Kyoto University
Description: 付記する学位プログラム名: デザイン学大学院連携プログラム
Conferring University: 京都大学
Degree Level: 新制・課程博士
Degree Discipline: 博士(情報学)
Degree Report no.: 甲第22577号
Degree no.: 情博第714号
Conferral date: 2020-03-23
Degree Call no.: 新制||情||122(附属図書館)
Degree Affiliation: 京都大学大学院情報学研究科社会情報学専攻
Examination Committee members: (主査)教授 緒方 広明, 教授 守屋 和幸, 教授 黒田 知宏
Provisions of the Ruling of Degree: 学位規則第4条第1項該当
Rights: 許諾条件により本文は2021-03-01に公開
DOI: 10.14989/doctor.k22577
URI: http://hdl.handle.net/2433/253413
Appears in Collections:140 Doctoral Dissertation (Informatics)

Show full item record

Export to RefWorks


Export Format: 


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.