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Title: ゲーミフィケーションが消費者心理に及ぼす影響のメカニズム
Authors: 濵田, 俊也  KAKEN_name
Author's alias: Hamada, Shunya
Keywords: マーケティング
消費者行動・心理
ゲーミフィケーション
実証研究
Issue Date: 23-Mar-2022
Publisher: Kyoto University
Conferring University: 京都大学
Degree Level: 新制・課程博士
Degree Discipline: 博士(経済学)
Degree Report no.: 甲第23667号
Degree no.: 経博第650号
Conferral date: 2022-03-23
Degree Call no.: 新制||経||300(附属図書館)
Degree Affiliation: 京都大学大学院経済学研究科経済学専攻
Examination Committee members: (主査)教授 若林 靖永, 教授 松井 啓之, 教授 原 良憲
Provisions of the Ruling of Degree: 学位規則第4条第1項該当
Rights: 許諾条件により要旨は2022-04-01に公開
DOI: 10.14989/doctor.k23667
URI: http://hdl.handle.net/2433/274989
Appears in Collections:040 Doctoral Dissertation (Economics)

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