Downloads: 35

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gkeek00023.pdfDigest_要約82.85 kBAdobe PDFView/Open
ykeek00023.pdfAbstract_要旨142.64 kBAdobe PDFView/Open
Title: デジタル時代のマーケティングとサービス・ドミナント・ロジック インバウンドマーケティングの実践への理論的考察
Authors: 高広, 伯彦  KAKEN_name
Author's alias: Takahiro, Norihiko
Keywords: サービス・ドミナント・ロジック
デジタル・マーケティング
インバウンド・マーケティング
価値共創
文脈価値
Issue Date: 23-Mar-2022
Publisher: Kyoto University
Conferring University: 京都大学
Degree Level: 新制・課程博士
Degree Discipline: 博士(経営科学)
Degree Report no.: 甲第24071号
Degree no.: 経営博第23号
Degree Call no.: 新制||経営||4(附属図書館)
Degree Affiliation: 京都大学大学院経営管理教育部経営科学専攻
Examination Committee members: (主査)教授 若林 靖永, 教授 原 良憲, 教授 松井 啓之
Provisions of the Ruling of Degree: 学位規則第4条第1項該当
Rights: 学位規則第9条第2項により要約公開
許諾条件により要旨は2022-04-01に公開
DOI: 10.14989/doctor.k24071
URI: http://hdl.handle.net/2433/275393
Appears in Collections:200 Doctoral Dissertation (Philosophy in Management Science)

Show full item record

Export to RefWorks


Export Format: 


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.