検索


適用済条件:

検索をやり直す
検索条件の追加:

検索条件を追加することで検索結果を絞り込むことができます。


検索結果表示: 131-140 / 177.
検索結果:
書誌情報ファイル
深い学びにおける知識とスキル - 教科固有性と汎用性に焦点をあてて -
  松下, 佳代 (2017)
  教育目標・評価学会紀要, 27: 1-10
file type icon 
学力向上とは
  石井, 英真 (2015-08)
  指導と評価, 61-8(728): 9-11
file type icon 
何のためのアクティブラーニング?-<コンピテンスvs. 知識>を超えて-
  松下, 佳代 (2016-07)
  IDE-現代の高等教育, 582: 13-16
file type icon 
資質・能力の育成と評価 -- 初等中等教育と高等教育をどうつなぐか --
  松下, 佳代 (2015-03)
  指導と評価, 61-3(723): 35-37
file type icon 
The effect of cultivating diagram use on the quality of EFL students’ written explanations
  Manalo, Emmanuel; Tsuda, Ayano; Dryer, Rachel (2019-09)
  Thinking Skills and Creativity, 33
file type icon 
資質・能力ベースのカリキュラムの危険性と可能性
  石井, 英真 (2016-03)
  カリキュラム研究, 25: 83-89
file type icon 
Differential Effects of Infant Vocalizations on Approach-Avoidance Postural Movements in Mothers
  Hiraoka, Daiki; Ooishi, Yuuki; Mugitani, Ryoko; Nomura, Michio (2019-06-12)
  Frontiers in Psychology, 10
file type icon 
伊藤和夫の「受験英語」教育における「教養主義」:「構文主義」との関係から
  藤村, 達也 (2019-05)
  日本英語教育史研究, 34: 131-148
file type icon 
The influences of working memory representations on long-range regression in text reading: An eye-tracking study
  Tanaka, Teppei; Sugimoto, Masashi; Tanida, Yuki; Saito, Satoru (2014-09-29)
  Frontiers in Human Neuroscience, 8
file type icon 
The interaction between temporal grouping and phonotactic chunking in short-term serial order memory for novel verbal sequences
  Tanida, Yuki; Nakayama, Masataka; Saito, Satoru (2019)
  Memory, 27(4): 507-518
file type icon