検索
検索条件の追加:
検索条件を追加することで検索結果を絞り込むことができます。
検索結果:
書誌情報 | ファイル |
---|---|
深い学びにおける知識とスキル - 教科固有性と汎用性に焦点をあてて - 松下, 佳代 (2017) 教育目標・評価学会紀要, 27: 1-10 | |
学力向上とは 石井, 英真 (2015-08) 指導と評価, 61-8(728): 9-11 | |
何のためのアクティブラーニング?-<コンピテンスvs. 知識>を超えて- 松下, 佳代 (2016-07) IDE-現代の高等教育, 582: 13-16 | |
資質・能力の育成と評価 -- 初等中等教育と高等教育をどうつなぐか -- 松下, 佳代 (2015-03) 指導と評価, 61-3(723): 35-37 | |
The effect of cultivating diagram use on the quality of EFL students’ written explanations Manalo, Emmanuel; Tsuda, Ayano; Dryer, Rachel (2019-09) Thinking Skills and Creativity, 33 | |
資質・能力ベースのカリキュラムの危険性と可能性 石井, 英真 (2016-03) カリキュラム研究, 25: 83-89 | |
Differential Effects of Infant Vocalizations on Approach-Avoidance Postural Movements in Mothers Hiraoka, Daiki; Ooishi, Yuuki; Mugitani, Ryoko; Nomura, Michio (2019-06-12) Frontiers in Psychology, 10 | |
伊藤和夫の「受験英語」教育における「教養主義」:「構文主義」との関係から 藤村, 達也 (2019-05) 日本英語教育史研究, 34: 131-148 | |
The influences of working memory representations on long-range regression in text reading: An eye-tracking study Tanaka, Teppei; Sugimoto, Masashi; Tanida, Yuki; Saito, Satoru (2014-09-29) Frontiers in Human Neuroscience, 8 | |
The interaction between temporal grouping and phonotactic chunking in short-term serial order memory for novel verbal sequences Tanida, Yuki; Nakayama, Masataka; Saito, Satoru (2019) Memory, 27(4): 507-518 |