ダウンロード数: 797

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
KJ00000434082.pdf215.31 kBAdobe PDF見る/開く
完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorLiu, Hongen
dc.date.accessioned2008-04-30T07:12:15Z-
dc.date.available2008-04-30T07:12:15Z-
dc.date.issued2001-12-
dc.identifier.issn0563-8682-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2433/53699-
dc.descriptionこの論文は国立情報学研究所の学術雑誌公開支援事業により電子化されました。ja
dc.description.abstractThis essay is an attempt to bridge social science theorizing and empirical research by looking at the margins and intersections of two closely-related socio-economic domains: Chinese business networking and transnational entrepreneurship. By employing the concept of "social capital" and situating it within the biography of a prominent Sino-Southeast Asian entrepreneur, it underscores the significance of social connections (including with non-Chinese actors) in the formation and sustaining of Chinese business networks in the global arena.en
dc.language.isoeng-
dc.publisher京都大学東南アジア研究センターja
dc.publisher.alternativeCenter for Southeast Asian Studies, Kyoto Universityen
dc.subject.ndc292.3-
dc.titleSocial Capital and Business Networking : A Case Study of Modern Chinese Transnationalismen
dc.typedepartmental bulletin paper-
dc.type.niitypeDepartmental Bulletin Paper-
dc.identifier.ncidAN00166463-
dc.identifier.jtitle東南アジア研究ja
dc.identifier.volume39-
dc.identifier.issue3-
dc.identifier.spage358-
dc.identifier.epage383-
dc.textversionpublisher-
dc.sortkey07-
dcterms.accessRightsopen access-
dc.identifier.pissn0563-8682-
dc.identifier.jtitle-alternativeSoutheast Asian Studiesen
出現コレクション:Vol.39 No.3

アイテムの簡略レコードを表示する

Export to RefWorks


出力フォーマット 


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。