ダウンロード数: 114

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
a09abp18.pdf757.42 kBAdobe PDF見る/開く
完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.author石崎, 潑雄ja
dc.contributor.author光田, 寧ja
dc.contributor.author桂, 順治ja
dc.contributor.alternativeISHIZAKI, Hatsuoen
dc.contributor.alternativeMITSUTA, Yasushien
dc.contributor.alternativeKATSURA, Junjien
dc.date.accessioned2009-01-29T05:08:19Z-
dc.date.available2009-01-29T05:08:19Z-
dc.date.issued1966-03-01-
dc.identifier.issn0386-412X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2433/69293-
dc.description.abstractThis paper is the study on the effect of the blast fence in the jet wake of aircrafts.By the model tests in the wind tunnel, the velocity distributions and the streamlines aroundthe fence were observed and the field tests were made at Tokyo International Airport for thejet blast of Boeing 727. From the results of these tests, we found the fence of this type wassufficiently effective for protection and economical one.en
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isojpn-
dc.publisher京都大学防災研究所ja
dc.publisher.alternativeDisaster Prevention Research Institute, Kyoto Universityen
dc.subject.ndc451.5-
dc.titleBlast Fence に関する研究(1)ja
dc.title.alternativeOn the Blast Fence with Expanded Metalen
dc.typedepartmental bulletin paper-
dc.type.niitypeDepartmental Bulletin Paper-
dc.identifier.ncidAN10334870-
dc.identifier.jtitle京都大学防災研究所年報ja
dc.identifier.volume9-
dc.identifier.spage243-
dc.identifier.epage256-
dc.textversionpublisher-
dc.sortkey18-
dc.relation.urlhttp://www.dpri.kyoto-u.ac.jp/nenpo/nenpo.html-
dcterms.accessRightsopen access-
dc.identifier.jtitle-alternativeDisaster Prevention Research Institute Annualsen
出現コレクション:No.9

アイテムの簡略レコードを表示する

Export to RefWorks


出力フォーマット 


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。