Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.022 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
BibliographyContents
MOOCでの授業実践の経験を通した大学教員の授業力量形成 - Technological Pedagogical Content Knowledge(TPACK)の形成に着目して -
  香西, 佳美, 田口, 真奈 (2018-03-01)
  日本教育工学会論文誌, 41(4): 449-460
file type icon 
Motivation for learning in Massive Open Online Courses differs according to the learners’socioeconomic backgrounds: Meta-analytical results of synthesizing seven courses
  Goto, Takayuki, Taguchi, Mana (2018)
  人間環境学研究, 16(1): 17-23
file type icon 
コースデザインと授業実践を含むプレFDプログラムの開発 --大学コンソーシアム京都における『人文学入門』を対象に --
  田口, 真奈, 福田, 宗太郎 (2018-03-01)
  日本教育工学会論文誌, 41(Suppl.): 153-156
file type icon 
中国における大規模語学教育プラットフォーム「炉江」の教授機能分析
  梁, 琳娟, 田口, 真奈 (2018-12-20)
  日本教育工学会論文誌, 42(suppl.): 173-176
file type icon 
PBL(Problem Based Learning)の多分野展開における変容 - 三重大学を事例として -
  杉山, 芳生, 松下, 佳代 (2018-05)
  大学教育学会誌, 40(1): 73-82
file type icon 
Combining course- and program-level outcomes assessments through embedded performance assessments at key courses: A proposal based on the experience from a Japanese dental education program
  Matsushita, Kayo, Ono, Kazuhiro, Saito, Yugo (2018)
  Tuning Journal for Higher Education, 6(1): 111-142
file type icon