このアイテムのアクセス数: 299
このアイテムのファイル:
ファイル | 記述 | サイズ | フォーマット | |
---|---|---|---|---|
INDASWP7.pdf | 852.36 kB | Adobe PDF | 見る/開く |
完全メタデータレコード
DCフィールド | 値 | 言語 |
---|---|---|
dc.contributor.author | 山本, 達也 | ja |
dc.contributor.alternative | YAMAMOTO, Tatsuya | en |
dc.date.accessioned | 2011-06-10T06:08:09Z | - |
dc.date.available | 2011-06-10T06:08:09Z | - |
dc.date.issued | 2011-03 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2433/141861 | - |
dc.description.abstract | This paper examines the activity and situation of the performers, especially those of Tibetan Institute of Performing Arts(TIPA), who represent the traditional culture of Tibet. To do so, I consider the global effectsover Tibetan refugee society in India. As social change happened, different preferences appeared among the performers recently, for instance, preference for migration to the U.S.A This struggling situation eventually forced TIPA performers to replace their educational system with the present one. This paper focuses on the predicament of TIPA which they have to face in this global age. | en |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | jpn | - |
dc.publisher | NIHU Program Contemporary India Area Studies (INDAS) | en |
dc.publisher.alternative | 人間文化研究機構地域研究推進事業「現代インド地域研究」 | ja |
dc.title | 伝統に携わる - チベット難民芸能集団の現在 - | ja |
dc.title.alternative | (Engaging in the Tradition: How Tibetan Performing Arts Group Manages Now | en |
dc.type | research report | - |
dc.type.niitype | Research Paper | - |
dc.identifier.jtitle | INDAS Working Papers | en |
dc.identifier.volume | 7 | - |
dc.textversion | author | - |
dc.sortkey | 07 | - |
dcterms.accessRights | open access | - |
出現コレクション: | INDAS Working Papers |

このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。