ダウンロード数: 114

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
2009-03_GCOE_Rev_Edu_163.pdf550.51 kBAdobe PDF見る/開く
タイトル: Concept Development and the Psychology of Education
著者: Jon Gurney
発行日: Dec-2009
出版者: Graduate School of Education, Kyoto University
誌名: The Self, the Other and Language (II) : Dialogue between Philosophy and Psychology
開始ページ: 163
終了ページ: 169
記述: Proceedings of the 2nd International Colloquium between the Graduate School of Education, Kyoto University (Japan) and the Institute of Education, University of London (UK) : 28 February- 1 March 2009 Kyodai Kaikan Kyoto University
著作権等: The copyright of papers included in this paper belongs to each author.
URI: http://hdl.handle.net/2433/143011
関連リンク: http://www.educ.kyoto-u.ac.jp/gcoe/
出現コレクション:The Self, the Other and Language (II) : Dialogue between Philosophy and Psychology

アイテムの詳細レコードを表示する

Export to RefWorks


出力フォーマット 


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。