このアイテムのアクセス数: 164

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
2009-09_GCOE_Rev_Edu_105.pdf128.96 kBAdobe PDF見る/開く
完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorJade Nguyenen
dc.date.accessioned2011-07-21T02:45:53Z-
dc.date.available2011-07-21T02:45:53Z-
dc.date.issued2010-03-31-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2433/143030-
dc.descriptionProceedings of the 3rd International Symposium between the Institute of Education, University of London (UK), and the Graduate School of Education, Kyoto University (Japan) : 21-22 September 2009 Institute of Education, University of Londonen
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoeng-
dc.publisherGraduate School of Education, Kyoto Universityen
dc.rightsThe copyright of papers included in this paper belongs to each author.en
dc.titleA Short Critique of SEAL and a Response to Suzy Hortonen
dc.typearticle-
dc.type.niitypeArticle-
dc.identifier.jtitleHappiness and Personal Growth: Dialogue between Philosophy, Psychology, and Comparative Educationen
dc.identifier.spage105-
dc.identifier.epage106-
dc.textversionpublisher-
dc.sortkey16-
dc.relation.urlhttp://www.educ.kyoto-u.ac.jp/gcoe/-
dcterms.accessRightsopen access-
出現コレクション:Happiness and Personal Growth: Dialogue between Philosophy, Psychology, and Comparative Education

アイテムの簡略レコードを表示する

Export to RefWorks


出力フォーマット 


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。