ダウンロード数: 157

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
2009-09_GCOE_Rev_Edu_109.pdf136.12 kBAdobe PDF見る/開く
タイトル: The Response to Suzy Horton's Paper on 'Social and Emotional Aspects of Learning (SEAL)', from the Perspective of Comparative Education
著者: Ohara, Yuki
発行日: 31-Mar-2010
出版者: Graduate School of Education, Kyoto University
誌名: Happiness and Personal Growth: Dialogue between Philosophy, Psychology, and Comparative Education
開始ページ: 109
終了ページ: 110
記述: Proceedings of the 3rd International Symposium between the Institute of Education, University of London (UK), and the Graduate School of Education, Kyoto University (Japan) : 21-22 September 2009 Institute of Education, University of London
著作権等: The copyright of papers included in this paper belongs to each author.
URI: http://hdl.handle.net/2433/143033
関連リンク: http://www.educ.kyoto-u.ac.jp/gcoe/
出現コレクション:Happiness and Personal Growth: Dialogue between Philosophy, Psychology, and Comparative Education

アイテムの詳細レコードを表示する

Export to RefWorks


出力フォーマット 


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。