ダウンロード数: 133

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
2009-09_GCOE_Rev_Edu_131.pdf286.89 kBAdobe PDF見る/開く
タイトル: Response to Chie Takekoshi's Paper 'British Tutorials and Japanese Seminars: Approaches to Students' Development in Historical Perspective'
著者: Muna Golmohamad
発行日: 31-Mar-2010
出版者: Graduate School of Education, Kyoto University
誌名: Happiness and Personal Growth: Dialogue between Philosophy, Psychology, and Comparative Education
開始ページ: 131
終了ページ: 135
記述: Proceedings of the 3rd International Symposium between the Institute of Education, University of London (UK), and the Graduate School of Education, Kyoto University (Japan) : 21-22 September 2009 Institute of Education, University of London
著作権等: The copyright of papers included in this paper belongs to each author.
URI: http://hdl.handle.net/2433/143037
関連リンク: http://www.educ.kyoto-u.ac.jp/gcoe/
出現コレクション:Happiness and Personal Growth: Dialogue between Philosophy, Psychology, and Comparative Education

アイテムの詳細レコードを表示する

Export to RefWorks


出力フォーマット 


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。