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ファイル | 記述 | サイズ | フォーマット | |
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frk_033_255.pdf | 902.18 kB | Adobe PDF | 見る/開く |
完全メタデータレコード
DCフィールド | 値 | 言語 |
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dc.contributor.author | 半田, 良一 | ja |
dc.contributor.alternative | Handa, Ryoichi | en |
dc.contributor.transcription | ハンダ, リョウイチ | ja-Kana |
dc.date.accessioned | 2014-12-01T02:47:22Z | - |
dc.date.available | 2014-12-01T02:47:22Z | - |
dc.date.issued | 1961-10-10 | - |
dc.identifier.issn | 0368-511X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2433/191348 | - |
dc.description.abstract | National forest should be managed according to two economic principles. The one is to makeu the maximum net revenue, and because most of our national forest timber is naturally grown, it is very important to enlarge the marketing area of this timber. The other is to contribute to the local economy. I have studied the relation of these principles historically in this treatise, giving an instance from the marketing policy of the late imperial forests at Kiso (Nagano Prefecture). | en |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | jpn | - |
dc.publisher | 京都大学農学部附属演習林 | ja |
dc.publisher.alternative | THE KYOTO UNIVERSITY FORESTS | en |
dc.subject.ndc | 650 | - |
dc.title | 国有林の産物販売制度と地元産業 : 木曾谷の事例を中心として | ja |
dc.title.alternative | The relation of the marketing principle of forest products by Japanese National Forest and the local industries : an example of Kiso district | en |
dc.type | departmental bulletin paper | - |
dc.type.niitype | Departmental Bulletin Paper | - |
dc.identifier.ncid | AN00061068 | - |
dc.identifier.jtitle | 京都大学農学部演習林報告 | ja |
dc.identifier.volume | 33 | - |
dc.identifier.spage | 255 | - |
dc.identifier.epage | 266 | - |
dc.textversion | publisher | - |
dc.sortkey | 17 | - |
dcterms.accessRights | open access | - |
dc.identifier.pissn | 0368-511X | - |
dc.identifier.jtitle-alternative | BULLETIN OF THE KYOTO UNIVERSITY FORESTS | en |
出現コレクション: | 第33号 |

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