ダウンロード数: 135
このアイテムのファイル:
ファイル | 記述 | サイズ | フォーマット | |
---|---|---|---|---|
vol15_04_agustina.pdf | 217.01 kB | Adobe PDF | 見る/開く |
完全メタデータレコード
DCフィールド | 値 | 言語 |
---|---|---|
dc.contributor.author | Yohena, Agustina Lucía | en |
dc.date.accessioned | 2019-03-19T04:25:51Z | - |
dc.date.available | 2019-03-19T04:25:51Z | - |
dc.date.issued | 2019-02 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2433/237375 | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | eng | - |
dc.publisher | 京都大学デザイン学大学院連携プログラム | ja |
dc.publisher.alternative | Collaborative Graduate Program in Design, Kyoto University | en |
dc.title | Designing to improve student completion rates: Preliminary qualitative investigation into causes of drop-out | en |
dc.title.alternative | 義務教育の修了率を向上させるには | ja |
dc.type | departmental bulletin paper | - |
dc.type.niitype | Departmental Bulletin Paper | - |
dc.identifier.ncid | AA12755335 | - |
dc.identifier.jtitle | デザイン学論考 | ja |
dc.identifier.volume | 15 | - |
dc.identifier.spage | 50 | - |
dc.identifier.epage | 60 | - |
dc.textversion | publisher | - |
dc.sortkey | 04 | - |
dc.address | 1st year Master student of Dept. Cognitive Psychology in Education, Grad. School of Education, Kyoto Univ. ; 6th generation student of Collaborative Graduate Program in Design | en |
dcterms.accessRights | open access | - |
dc.identifier.jtitle-alternative | Discussions on studies of design | en |
出現コレクション: | vol.15 |
このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。