Downloads: 45

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gjohk00820.pdfDigest_要約44.64 kBAdobe PDFView/Open
yjohk00820.pdfAbstract_要旨199.68 kBAdobe PDFView/Open
Title: A Personalized Formative Assessment System for E-book Learning
Other Titles: 電子書籍を用いた学習のための個別化された形成評価支援システム
Authors: YANG, ALBERT MING
Author's alias: ヤン, アルバート ミン
Keywords: Personalized learning
Automatic question generation
Adaptive testing
Behavioral analysis
Learning analytics
Issue Date: 23-Mar-2023
Publisher: Kyoto University
Conferring University: 京都大学
Degree Level: 新制・課程博士
Degree Discipline: 博士(情報学)
Degree Report no.: 甲第24732号
Degree no.: 情博第820号
Conferral date: 2023-03-23
Degree Call no.: 新制||情||138(附属図書館)
Degree Affiliation: 京都大学大学院情報学研究科社会情報学専攻
Examination Committee members: (主査)教授 緒方 広明, 教授 伊藤 孝行, 准教授 近藤 一晃
Provisions of the Ruling of Degree: 学位規則第4条第1項該当
Rights: 学位規則第9条第2項により要約公開
許諾条件により要旨は2023-06-23に公開
DOI: 10.14989/doctor.k24732
URI: http://hdl.handle.net/2433/283851
Appears in Collections:140 Doctoral Dissertation (Informatics)

Show full item record

Export to RefWorks


Export Format: 


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.