Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 32 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
BibliographyContents
Marketing to Arab Countries : The Potentiality of Applying Standardized Marketing Stratedies
  Nizar Souiden (2001-03-23)
  京都大学
file type icon 
日本二輪産業の発展と本田技研の役割 1945-1963
  太田原, 準 (2001-03-23)
  京都大学
file type icon 
21世紀経済と中小企業・女性事業家 - アメリカを中心として
  水津, 雄三 (2001-01-23)
  京都大学
file type icon 
アマルティア・セン/規範理論/政治経済学
  山森, 亮 (2001-01-23)
  京都大学
file type icon 
中国人民銀行の独立性について
  伏, 潤民 (2001-03-23)
  京都大学
file type icon 
トヨタ生産システムの危機時における柔軟性と企業間関係
  李, 在鎬 (2001-03-23)
  京都大学
file type icon 
マーケットスペースにおけるマーケティングの研究 - 日本の旅行業界を中心に
  張, 忠民 (2001-03-23)
  京都大学
file type icon 
パクスブリタニカと植民地インド - イギリス・インド経済史の《相関把握》
  今田, 秀作 (2001-03-23)
  京都大学
file type icon 
12世紀末期における日本への宋銭流入の問題について
  井上, 正夫 (2001-05-23)
  京都大学
file type icon 
資産効果と財政金融政策 - 資産効果に関するマクロ経済理論および実証分析
  廣江, 満郎 (2001-07-23)
  京都大学
file type icon