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ファイル | 記述 | サイズ | フォーマット | |
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1504-15.pdf | 1.88 MB | Adobe PDF | 見る/開く |
完全メタデータレコード
DCフィールド | 値 | 言語 |
---|---|---|
dc.contributor.author | 野口, 博司 | ja |
dc.contributor.author | 磯貝, 恭史 | ja |
dc.contributor.alternative | Noguchi, Hiroshi | en |
dc.contributor.alternative | Isogai, Takefumi | en |
dc.contributor.transcription | ノグチ, ヒロシ | ja |
dc.contributor.transcription | イソガイ, タケフミ | ja |
dc.date.accessioned | 2008-07-01T05:28:14Z | - |
dc.date.available | 2008-07-01T05:28:14Z | - |
dc.date.issued | 2006-07 | - |
dc.identifier.issn | 1880-2818 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2433/58492 | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | jpn | - |
dc.publisher | 京都大学数理解析研究所 | ja |
dc.subject | 数量化3類 | ja |
dc.subject | correspondence analysis | en |
dc.subject | market basket analysis | en |
dc.subject | decision tree | en |
dc.subject | data mining | en |
dc.subject | positioning methods | en |
dc.subject.ndc | 410 | - |
dc.title | 消費者 DATA から情報を得る方法(情報決定過程論の展開) | ja |
dc.title.alternative | Methods to mine the knowledge from the purchased consumer data(The Development of Information and Decision Processes) | en |
dc.type | departmental bulletin paper | - |
dc.type.niitype | Departmental Bulletin Paper | - |
dc.identifier.ncid | AN00061013 | - |
dc.identifier.jtitle | 数理解析研究所講究録 | ja |
dc.identifier.volume | 1504 | - |
dc.identifier.spage | 136 | - |
dc.identifier.epage | 149 | - |
dc.textversion | publisher | - |
dc.sortkey | 15 | - |
dc.address | 流通科学大学商学部 | ja |
dc.address | 神戸大学海事科学部 | ja |
dc.address.alternative | Faculty of Commerce, University of Marketing and Distribution Sciences | en |
dc.address.alternative | Faculty of Maritime Sciences, Kobe University | en |
dcterms.accessRights | open access | - |
出現コレクション: | 1504 情報決定過程論の展開 |

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