Downloads: 510

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
cciep_2010_024.pdf743.63 kBAdobe PDFView/Open
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.author河野, 一紀ja
dc.contributor.alternativeKono, Kazunorien
dc.contributor.transcriptionコウノ, カズノリja
dc.date.accessioned2013-12-24T07:22:34Z-
dc.date.available2013-12-24T07:22:34Z-
dc.date.issued2011-03-31-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2433/179637-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isojpn-
dc.publisher京都大学大学院教育学研究科教育実践コラボレーション・センターja
dc.publisher.alternativeCenter of Collaboration in Innovation and Educational Practice, Graduate School of Education and Faculty of Education, Kyoto Universityen
dc.title研究開発コロキアム: 精神分析理論から見た「発達障害」というカテゴリーについて -主にLacan派の視点から-ja
dc.typedepartmental bulletin paper-
dc.type.niitypeDepartmental Bulletin Paper-
dc.identifier.jtitle子どもの生命性と有能性を育てる教育・研究をめざしてja
dc.identifier.volume中間報告書-
dc.identifier.issue2010年度-
dc.identifier.spage24-
dc.identifier.epage24-
dc.textversionpublisher-
dc.sortkey14-
dcterms.accessRightsopen access-
dc.relation.isIdenticalToBA86688571-
Appears in Collections:中間報告書(2010年度) : 子どもの生命性と有能性を育てる教育・研究をめざして

Show simple item record

Export to RefWorks


Export Format: 


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.