ダウンロード数: 184
このアイテムのファイル:
ファイル | 記述 | サイズ | フォーマット | |
---|---|---|---|---|
rcpp10_112.pdf | 740.25 kB | Adobe PDF | 見る/開く |
完全メタデータレコード
DCフィールド | 値 | 言語 |
---|---|---|
dc.contributor.author | Fulford, Amanda | en |
dc.date.accessioned | 2015-04-09T04:08:52Z | - |
dc.date.available | 2015-04-09T04:08:52Z | - |
dc.date.issued | 2010-03-31 | - |
dc.identifier.issn | 1344-7866 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2433/197087 | - |
dc.description.abstract | Until we are capable of serious speech again--i.e., are re-born, are men '[speaking] in a waking moment, to men in their waking moment' (XVIII, 6) --our words do not carry our conviction, we cannot fully back them, because either we are careless of our convictions, or think we haven't any, or imagine they are inexpressible. They are merely unutterable (Cavell, 1981, p. 34). | en |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | eng | - |
dc.publisher | 京都大学大学院教育学研究科臨床教育学講座 | ja |
dc.publisher.alternative | Chair of Clinical Pedagogy, Graduate School of Education, Kyoto University | en |
dc.title | <Articles>Ventriloquising the Voice : Writing in the University | en |
dc.type | departmental bulletin paper | - |
dc.type.niitype | Departmental Bulletin Paper | - |
dc.identifier.ncid | AA1159104X | - |
dc.identifier.jtitle | 臨床教育人間学 | ja |
dc.identifier.volume | 10 | - |
dc.identifier.spage | 112 | - |
dc.identifier.epage | 122 | - |
dc.textversion | publisher | - |
dc.sortkey | 14 | - |
dc.address | Leeds Trinity and All Saints・Institute of Education, University of London | en |
dcterms.accessRights | open access | - |
dc.identifier.pissn | 1344-7866 | - |
dc.identifier.jtitle-alternative | Record of Clinical-Philosophical Pedagogy | en |
出現コレクション: | 第10号 |
![](/dspace/image/articlelinker.gif)
このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。