ダウンロード数: 184

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
rcpp10_112.pdf740.25 kBAdobe PDF見る/開く
完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorFulford, Amandaen
dc.date.accessioned2015-04-09T04:08:52Z-
dc.date.available2015-04-09T04:08:52Z-
dc.date.issued2010-03-31-
dc.identifier.issn1344-7866-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2433/197087-
dc.description.abstractUntil we are capable of serious speech again--i.e., are re-born, are men '[speaking] in a waking moment, to men in their waking moment' (XVIII, 6) --our words do not carry our conviction, we cannot fully back them, because either we are careless of our convictions, or think we haven't any, or imagine they are inexpressible. They are merely unutterable (Cavell, 1981, p. 34).en
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoeng-
dc.publisher京都大学大学院教育学研究科臨床教育学講座ja
dc.publisher.alternativeChair of Clinical Pedagogy, Graduate School of Education, Kyoto Universityen
dc.title<Articles>Ventriloquising the Voice : Writing in the Universityen
dc.typedepartmental bulletin paper-
dc.type.niitypeDepartmental Bulletin Paper-
dc.identifier.ncidAA1159104X-
dc.identifier.jtitle臨床教育人間学ja
dc.identifier.volume10-
dc.identifier.spage112-
dc.identifier.epage122-
dc.textversionpublisher-
dc.sortkey14-
dc.addressLeeds Trinity and All Saints・Institute of Education, University of Londonen
dcterms.accessRightsopen access-
dc.identifier.pissn1344-7866-
dc.identifier.jtitle-alternativeRecord of Clinical-Philosophical Pedagogyen
出現コレクション:第10号

アイテムの簡略レコードを表示する

Export to RefWorks


出力フォーマット 


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。