ダウンロード数: 53

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
ELCAS_J_3_118.PDF547.37 kBAdobe PDF見る/開く
完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorHasebe, Ioen
dc.contributor.alternative長谷部, 依央ja
dc.contributor.transcriptionハセベ, イオja
dc.date.accessioned2018-04-16T07:17:03Z-
dc.date.available2018-04-16T07:17:03Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2433/230610-
dc.description.abstractIn this report, I will introduce high school school education in Vietnam in two aspects: time schedule and language instruction. When I had an international exchange with local high school students, I was surprised at how fluently students spoke English and Japanese and thus became interested in language instruction in Vietnam. As I continued my research, I discovered many unique differences between Vietnam and Japan in terms of education. This is why I chose high school education as my report topic.en
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoeng-
dc.publisher京都大学学際融合教育研究推進センター高大接続科学教育ユニットja
dc.title<ELCAS 活動報告>High School Education in Vietnamen
dc.title.alternativeベトナム研修参加者レポート3ja
dc.typejournal article-
dc.type.niitypeJournal Article-
dc.identifier.ncidAA12881679-
dc.identifier.jtitleELCAS Journalen
dc.identifier.volume3-
dc.identifier.spage118-
dc.identifier.epage119-
dc.textversionpublisher-
dc.sortkey33-
dc.addressKyoto Municipal Horikawa Senior High Schoolen
dc.address.alternative京都市立堀川高等学校ja
dcterms.accessRightsopen access-
出現コレクション:Vol. 3

アイテムの簡略レコードを表示する

Export to RefWorks


出力フォーマット 


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。