このアイテムのアクセス数: 1922
このアイテムのファイル:
ファイル | 記述 | サイズ | フォーマット | |
---|---|---|---|---|
j.tsc.2018.06.001.pdf | 191.29 kB | Adobe PDF | 見る/開く |
完全メタデータレコード
DCフィールド | 値 | 言語 |
---|---|---|
dc.contributor.author | Manalo, Emmanuel | en |
dc.contributor.author | Kapur, Manu | en |
dc.contributor.alternative | マナロ, エマニュエル | ja |
dc.contributor.alternative | カプール, マヌ | ja |
dc.date.accessioned | 2018-12-13T07:43:40Z | - |
dc.date.available | 2018-12-13T07:43:40Z | - |
dc.date.issued | 2018-12 | - |
dc.identifier.issn | 1871-1871 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2433/235678 | - |
dc.description | 失敗から成功を生み出す必要条件を提示 --教育現場で失敗を成果につなげた15のケース--. 京都大学プレスリリース. 2018-06-02. | ja |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | eng | - |
dc.publisher | Elsevier Ltd. | en |
dc.rights | © 2018. This manuscript version is made available under the CC-BY-NC-ND 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.rights | The full-text file will be made open to the public on 01 December 2020 in accordance with publisher's 'Terms and Conditions for Self-Archiving' | en |
dc.rights | この論文は出版社版でありません。引用の際には出版社版をご確認ご利用ください。 | ja |
dc.rights | This is not the published version. Please cite only the published version. | en |
dc.title | The role of failure in promoting thinking skills and creativity: New findings and insights about how failure can be beneficial for learning | en |
dc.type | journal article | - |
dc.type.niitype | Journal Article | - |
dc.identifier.jtitle | Thinking Skills and Creativity | en |
dc.identifier.volume | 30 | - |
dc.identifier.spage | 1 | - |
dc.identifier.epage | 6 | - |
dc.relation.doi | 10.1016/j.tsc.2018.06.001 | - |
dc.textversion | author | - |
dc.address | Kyoto University | en |
dc.address | ETH Zurich | en |
dc.relation.url | https://www.kyoto-u.ac.jp/ja/research-news/2018-06-02 | - |
dcterms.accessRights | open access | - |
datacite.date.available | 2020-12-01 | - |
出現コレクション: | 学術雑誌掲載論文等 |

このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。