Downloads: 153

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ysgsk00008.pdfAbstract_要旨238.32 kBAdobe PDFView/Open
gsgsk00008.pdfDigest_要約89.67 kBAdobe PDFView/Open
Title: Effects of Competence-based Curriculum in Secondary Education : Focusing on critical thinking and career development of Rwandan students
Other Titles: 中等教育におけるコンピテンス基盤型教育の効果 ―ルワンダ学生の批判的思考力及びキャリア発達に着目して―
Authors: Takahashi, Tomoharu
Author's alias: 髙橋, 朝晴
Keywords: Competence-Based Curriculum
Rwanda
Critical thinking
Career development
Self-efficacy
Follow-up survey
Issue Date: 25-Mar-2019
Publisher: Kyoto University
Description: 付記する学位プログラム名: 京都大学大学院思修館
Conferring University: 京都大学
Degree Level: 新制・課程博士
Degree Discipline: 博士(総合学術)
Degree Report no.: 甲第21933号
Degree no.: 総総博第8号
Degree Call no.: 新制||総総||1(附属図書館)
Degree Affiliation: 京都大学大学院総合生存学館総合生存学専攻
Examination Committee members: (主査)教授 積山 薫, 教授 杉本 均, 教授 山口 栄一
Provisions of the Ruling of Degree: 学位規則第4条第1項該当
Rights: 学位規則第9条第2項により要約公開
許諾条件により要約は2020-03-24に公開
DOI: 10.14989/doctor.k21933
URI: http://hdl.handle.net/2433/242783
Appears in Collections:155 Doctoral Dissertation (Philosophy)

Show full item record

Export to RefWorks


Export Format: 


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.