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ファイル | 記述 | サイズ | フォーマット | |
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jarps_2_51e.pdf | 326.92 kB | Adobe PDF | 見る/開く |
完全メタデータレコード
DCフィールド | 値 | 言語 |
---|---|---|
dc.contributor.author | Torner, Evan | en |
dc.contributor.alternative | トルナー, エヴァン | ja |
dc.date.accessioned | 2021-12-23T07:38:53Z | - |
dc.date.available | 2021-12-23T07:38:53Z | - |
dc.date.issued | 2021-12-20 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2433/266700 | - |
dc.description.abstract | The Golden Cobra Challenge was formed as a contest that met the needs of the international freeform live-action role-play (larp) community. It became known for quirky in-person games between 2014-2018. However, the contest's early pivot in 2019 to live-action online games (LAOGs) before the pandemic meant it was better able to run a remote-only games contest 2020. | en |
dc.description.abstract | 「ゴールデン・コブラ・チャレンジ」は,国際的なフリーフォームのライブ・アクション・ロールプレイ(LARP)コミュニティのニーズを満たすコンテストとして結成した.2014年から2017年にかけて,風変わりな対面式のゲームで知られるようになった.しかし,2019年にパンデミックの前にライブ・オンライン・ゲーム(LAOG)に早期に軸足を移したことで,2020年には遠隔操作のみのゲームコンテストを運営することもできるようになった. | ja |
dc.language.iso | eng | - |
dc.publisher | 日本RPG学研究会 | ja |
dc.publisher.alternative | Japanese Association for Role-Playing Game Studies | en |
dc.rights | This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License. | en |
dc.rights | この作品はクリエイティブ・コモンズ表示4.0国際ライセンスの下に提供されています. | ja |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | - |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.ja | - |
dc.subject | Competition | en |
dc.subject | COVID-19 | en |
dc.subject | freeform | en |
dc.subject | laog | en |
dc.subject | larp | en |
dc.subject | コンペティション | ja |
dc.subject | フリーフォーム | ja |
dc.subject | LAOG | en |
dc.subject | LARP | en |
dc.subject.ndc | 798 | - |
dc.title | <Short Notes>The Golden Cobra's Online Pivot | en |
dc.title.alternative | <教育・実践用資料>ゴールデン・コブラのオンライン・ピボット | ja |
dc.type | departmental bulletin paper | - |
dc.type.niitype | Departmental Bulletin Paper | - |
dc.identifier.jtitle | RPG学研究 | ja |
dc.identifier.volume | 2 | - |
dc.identifier.spage | 51e | - |
dc.identifier.epage | 55e | - |
dc.textversion | publisher | - |
dc.sortkey | 10 | - |
dc.address | University of Cincinnati | en |
dc.address.alternative | シンシナティ大学 | ja |
dc.relation.url | https://jarps.net/journal/issue/view/3 | - |
dc.identifier.selfDOI | 10.14989/jarps_2_51e | - |
dcterms.accessRights | open access | - |
dc.relation.isDerivedFrom | https://jarps.net/journal/issue/view/3 | - |
dc.identifier.eissn | 2434-9682 | - |
dc.identifier.jtitle-alternative | Japanese Journal of Analog Role-Playing Game Studies | en |
出現コレクション: | 2号: 遠隔RPG:オンラインとリモートのアナログロールプレイング |
このアイテムは次のライセンスが設定されています: クリエイティブ・コモンズ・ライセンス