書誌情報 | ファイル |
Airbnb careers. Investigating the minor entrepreneurship of peer-to-peer hospitality economy participants. Marc, Chataigner (2024-09-24) 京都大学
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The Impact of National Policies on Women and Children's Welfare: Evidence from Fertility Policy Relaxation in China and Education Reform in Kenya and Zimbabwe Yu, Yijun (2024-09-24) 京都大学
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Relative Performance Evaluation Usage in Top Executives’ Managerial Incentives:Evidence from Chinese Listed Firms Cao, Xinyi (2024-09-24) 京都大学
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Three empirical analyses of Health Insurance, Government and Upward Mobility in Vietnam Pham, Thi Bich Ngoc (2024-09-24) 京都大学
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Integrating Gender in Climate Resilience: Challenges and Opportunities in Climate Adaptation Policies Wang, Ting (2024-09-24) 京都大学
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Essays on China's Mixed-Ownership Reform Zhang, Yufei (2024-09-24) 京都大学
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Essays on Applied Microeconometrics: Theory and Applications 覃 雷 (2024-05-23) 京都大学
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エドマンド・バークの2つの政治哲学―『フランス革命の省察』を中心とするコンテクスト主義的分析― 貫, 龍太 (2024-03-25) 京都大学
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Essays on the Empirical Analysis of International Factor Movements Cen, Xin (2024-03-25) 京都大学
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「エリア型商業者グループ」の形成に関する研究 髙田, 剛司 (2024-03-25) 京都大学
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日本におけるアクセラレーターのスタートアップ支援効果―混合研究法によるプロセスの実証分析― 山口, 太郎 (2024-03-25) 京都大学
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Essays on foreign direct investment and multinational production Ozawa, Shunya (2024-03-25) 京都大学
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戦後京都の地域金融 産業盛衰と地域金融機関の組織的な情報生産活動 林, 直樹 (2024-03-25) 京都大学
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Essays on Individualized Treatment Rules Kido, Daido (2024-03-25) 京都大学
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Essays on knowledge spillovers through network Ito, Rinki (2024-03-25) 京都大学
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日本における地域を核とした小水力発電に係る阻害要因の特定と事業主体と地域金融機関双方からの重み付け~重み付けからみえる地域ファイナンスにおける障壁と課題に対する対策~ 井上, 博成 (2024-03-25) 京都大学
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Essays on Strategic Information Transmission and Spreading Information Woo, Dohui (2024-03-25) 京都大学
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日本の製薬大手は1990年以降の創薬イノベーションになぜ遅れたのか― 抗体医薬,新型ワクチンをめぐる日米欧大手のM&Aの比較分析 ― 白石, 美男 (2024-03-25) 京都大学
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Female Internationally Mobile Employees in Japan: Agentic Experiences of Crossing Boundaries and Constructing Identities Qin, Jiayin (2024-03-25) 京都大学
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Comparing and Integrating Influencer Marketing: Insights from China's WANGHONG Economy Hu, Kaiyi (2024-03-25) 京都大学
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