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dc.contributor.author胡, 左浩ja
dc.contributor.author若林, 靖永ja
dc.contributor.author江, 明華ja
dc.contributor.author張, 卉ja
dc.contributor.alternativeHU, Zuohaoen
dc.contributor.alternativeWAKABAYASHI, Yasunagaen
dc.contributor.alternativeJIANG, Minghuaen
dc.contributor.alternativeZHANG, Huien
dc.date.accessioned2009-10-02T11:24:47Z-
dc.date.available2009-10-02T11:24:47Z-
dc.date.issued2006-06-
dc.identifier.issn0013-0273-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2433/85279-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isojpn-
dc.publisher京都大學經濟學會ja
dc.publisher.alternativeKYOTO DAIGAKU KEIZAIGAKU-KAI (KYOTO UNIVERSITY ECONOMIC SOCIETY)en
dc.subject.ndc330-
dc.title自己概念, ブランド・パーソナリティとブランド選好に関する研究 : 中国の自動車ブランドを事例にja
dc.title.alternativeA study of influence of the congruence of consumer self-concept and brand personality on consumer brand preference: a case of Chinese car marketen
dc.typedepartmental bulletin paper-
dc.type.niitypeDepartmental Bulletin Paper-
dc.identifier.ncidAN00071549-
dc.identifier.jtitle經濟論叢ja
dc.identifier.volume177-
dc.identifier.issue5-6-
dc.identifier.spage392-
dc.identifier.epage410-
dc.textversionpublisher-
dc.sortkey02-
dc.identifier.selfDOI10.14989/85279-
dcterms.accessRightsopen access-
dc.identifier.pissn0013-0273-
dc.identifier.jtitle-alternativeKeizai-ronsō : The Economic Reviewen
出現コレクション:第177巻 第5・6号

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