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ykeik00546.pdf | Abstract_要旨 | 164.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
dkeik00546.pdf | Dissertation_全文 | 4.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Title: | BtoBマーケティングのメカニズムに関する考察~マーケティングの歴史的成り立ちを踏まえて~ |
Authors: | 増谷, 博昭 ![]() |
Author's alias: | Masutani, Hiroaki |
Keywords: | BtoBマーケティング メカニズム マス・マーケティング生成 マーケティング・コンセプト 半導体材料 シリコンウェーハ |
Issue Date: | 23-Mar-2017 |
Publisher: | 京都大学 (Kyoto University) |
Conferring University: | 京都大学 |
Degree Level: | 新制・課程博士 |
Degree Discipline: | 博士(経済学) |
Degree Report no.: | 甲第20148号 |
Degree no.: | 経博第546号 |
Conferral date: | 2017-03-23 |
Degree Call no.: | 新制||経||280(附属図書館) |
Degree Affiliation: | 京都大学大学院経済学研究科経済学専攻 |
Examination Committee members: | (主査)教授 若林 靖永, 教授 末松 千尋, 准教授 田中 彰 |
Provisions of the Ruling of Degree: | 学位規則第4条第1項該当 |
DOI: | 10.14989/doctor.k20148 |
URI: | http://hdl.handle.net/2433/225373 |
Appears in Collections: | 040 Doctoral Dissertation (Economics) |

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