Downloads: 6176

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ykeik00546.pdfAbstract_要旨164.36 kBAdobe PDFView/Open
dkeik00546.pdfDissertation_全文4.4 MBAdobe PDFView/Open
Title: BtoBマーケティングのメカニズムに関する考察~マーケティングの歴史的成り立ちを踏まえて~
Authors: 増谷, 博昭  KAKEN_name
Author's alias: Masutani, Hiroaki
Keywords: BtoBマーケティング
メカニズム
マス・マーケティング生成
マーケティング・コンセプト
半導体材料
シリコンウェーハ
Issue Date: 23-Mar-2017
Publisher: 京都大学 (Kyoto University)
Conferring University: 京都大学
Degree Level: 新制・課程博士
Degree Discipline: 博士(経済学)
Degree Report no.: 甲第20148号
Degree no.: 経博第546号
Conferral date: 2017-03-23
Degree Call no.: 新制||経||280(附属図書館)
Degree Affiliation: 京都大学大学院経済学研究科経済学専攻
Examination Committee members: (主査)教授 若林 靖永, 教授 末松 千尋, 准教授 田中 彰
Provisions of the Ruling of Degree: 学位規則第4条第1項該当
DOI: 10.14989/doctor.k20148
URI: http://hdl.handle.net/2433/225373
Appears in Collections:040 Doctoral Dissertation (Economics)

Show full item record

Export to RefWorks


Export Format: 


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.