Access count of this item: 112

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ykyok00219.pdfAbstract_要旨179.95 kBAdobe PDFView/Open
gkyok00219.pdfDigest_要約204.19 kBAdobe PDFView/Open
Title: 学士課程教育における高次の統合的な能力の評価とその変容に寄与する学習者要因の検討-コースレベルの直接評価と間接評価の開発と統合-
Authors: 斎藤, 有吾  KAKEN_name
Author's alias: Saito, Yugo
Keywords: 高等教育
直接評価
間接評価
量的評価
質的評価
パフォーマンス評価
ルーブリック
Issue Date: 26-Mar-2018
Publisher: Kyoto University
Conferring University: Kyoto University (京都大学)
Degree Level: 新制・課程博士
Degree Discipline: 博士(教育学)
Degree Report no.: 甲第20846号
Degree no.: 教博第219号
Degree Call no.: 新制||教||175(附属図書館)
Degree Affiliation: 京都大学大学院教育学研究科教育科学専攻
Examination Committee members: (主査)教授 松下 佳代, 教授 溝上 慎一, 准教授 山田 剛史
Provisions of the Ruling of Degree: 学位規則第4条第1項該当
Rights: 学位規則第9条第2項により要約公開
DOI: 10.14989/doctor.k20846
URI: http://hdl.handle.net/2433/232181
Appears in Collections:Doctoral Dissertation (Education)

Show full item record

Export to RefWorks


Export Format: 


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.