Downloads: 83

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dkeik00635.pdfDissertation_全文6.44 MBAdobe PDF[Under embargo]
gkeik00635.pdfDigest_要約154.48 kBAdobe PDFView/Open
ykeik00635.pdfAbstract_要旨170.3 kBAdobe PDFView/Open
Title: 介護組織における新しい社会サービス定着のメカニズムと組織間ネットワーク―顧客間に形成された感情的信頼が促進する手続的知識の移転効果―
Authors: 田原, 慎介  KAKEN_name
Author's alias: Tahara, Shinsuke
Keywords: 新しい社会サービスの定着
組織間ネットワーク
顧客間の関係
介護組織
感情的信頼
手続的知識の移転
Issue Date: 23-Mar-2021
Publisher: Kyoto University
Conferring University: 京都大学
Degree Level: 新制・課程博士
Degree Discipline: 博士(経済学)
Degree Report no.: 甲第22960号
Degree no.: 経博第635号
Degree Call no.: 新制||経||296(附属図書館)
Degree Affiliation: 京都大学大学院経済学研究科経済学専攻
Examination Committee members: (主査)教授 若林 直樹, 教授 若林 靖永, 教授 藤井 秀樹
Provisions of the Ruling of Degree: 学位規則第4条第1項該当
Rights: 許諾条件により本文は2023-04-01に公開
学位規則第9条第2項により要約公開
許諾条件により要旨は2021-04-01に公開
DOI: 10.14989/doctor.k22960
URI: http://hdl.handle.net/2433/263421
Appears in Collections:040 Doctoral Dissertation (Economics)

Show full item record

Export to RefWorks


Export Format: 


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.