Downloads: 198

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gkeek00017.pdfDigest_要約235.85 kBAdobe PDFView/Open
ykeek00017.pdfAbstract_要旨199.09 kBAdobe PDFView/Open
Title: おいしさへの理解を嗜好品の製品開発戦略に活かす ~ギャップモデルからの知覚品質アプローチ~
Authors: 松村, 憲吾  KAKEN_name
Author's alias: Matsumura, Kengo
Keywords: ギャップモデル
期待品質
知覚品質
提供品質
プロダクトイノベーション
マーケティングコミュニケーション
Issue Date: 23-Mar-2021
Publisher: Kyoto University
Conferring University: 京都大学
Degree Level: 新制・課程博士
Degree Discipline: 博士(経営科学)
Degree Report no.: 甲第23360号
Degree no.: 経営博第17号
Degree Call no.: 新制||経営||3(附属図書館)
Degree Affiliation: 京都大学大学院経営管理教育部経営科学専攻
Examination Committee members: (主査)教授 原 良憲, 教授 澤邉 紀生, 教授 若林 靖永
Provisions of the Ruling of Degree: 学位規則第4条第1項該当
Rights: 学位規則第9条第2項により要約公開
DOI: 10.14989/doctor.k23360
URI: http://hdl.handle.net/2433/263821
Appears in Collections:200 Doctoral Dissertation (Philosophy in Management Science)

Show full item record

Export to RefWorks


Export Format: 


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.