このアイテムのアクセス数: 292

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
lel9_37.pdf42.25 kBAdobe PDF見る/開く
タイトル: Work-based Learning: the educational policy and intellectual context and their consequences
著者: GUILE, David
発行日: Mar-2009
出版者: Lifelong Education and Libraries, Graduate School of Education, Kyoto University
誌名: Lifelong education and libraries
巻: 9
開始ページ: 37
終了ページ: 44
抄録: The main aim of this paper is to explain the policy and intellectual background that has created the context in UK universities for work-based degrees at Honours and Master Level and inaugurated a tradition of researching the different forms of learning that occur at work. To do so, I am going to: • describe the background to the emergence of Work-based Learning in the UK • explain the parallel debates about learning that have spurred a massive interest in researching learning at work • identify the consequences of this two developments
URI: http://hdl.handle.net/2433/81838
出現コレクション:Number 9

アイテムの詳細レコードを表示する

Export to RefWorks


出力フォーマット 


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。