ダウンロード数: 3332

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
KJ00004489648.pdf1.01 MBAdobe PDF見る/開く
完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.author藤本, 麻起子ja
dc.contributor.alternativeFUJIMOTO, Makikoen
dc.date.accessioned2007-06-22T06:52:26Z-
dc.date.available2007-06-22T06:52:26Z-
dc.date.issued2006-03-31-
dc.identifier.issn1345-2142-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2433/43753-
dc.descriptionこの論文は国立情報学研究所の学術雑誌公開支援事業により電子化されました。ja
dc.description.abstractThe Thematic Apperception Test (TAT) is a psychological test whereby a subject is asked to tell a story on cards. No standard methods are available to analyze and interpret the test results. To standardize such methods would not be proper because the subject has to connect a series of ideas into a logical sequence. Understanding the psychology of the subject is important so as to analyze and interpret the results of the TAT. The senses behind the story must be understood to appreciate the sequence of ideas. For the analysis and interpretation of the results to be objective and understandable, it is necessary to describe the processes of the analysis and interpretation as accurately as possible.en
dc.format.extent1030047 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isojpn-
dc.publisher京都大学大学院教育学研究科ja
dc.publisher.alternativeGraduate School of Education, Kyoto Universityen
dc.titleTATの分析・解釈についてja
dc.title.alternativeAnalysis and Interpretation of TATen
dc.typedepartmental bulletin paper-
dc.type.niitypeDepartmental Bulletin Paper-
dc.identifier.ncidAA11332212-
dc.identifier.jtitle京都大学大学院教育学研究科紀要ja
dc.identifier.volume52-
dc.identifier.spage174-
dc.identifier.epage186-
dc.textversionpublisher-
dc.sortkey14-
dcterms.accessRightsopen access-
dc.identifier.pissn1345-2142-
dc.identifier.jtitle-alternativeKyoto University Research Studies in Educationen
出現コレクション:第52号

アイテムの簡略レコードを表示する

Export to RefWorks


出力フォーマット 


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。