Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 20 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
BibliographyContents
コースデザインと授業実践を含むプレFDプログラムの開発 --大学コンソーシアム京都における『人文学入門』を対象に --
  田口, 真奈, 福田, 宗太郎 (2018-03-01)
  日本教育工学会論文誌, 41(Suppl.): 153-156
file type icon 
中国における大規模語学教育プラットフォーム「炉江」の教授機能分析
  梁, 琳娟, 田口, 真奈 (2018-12-20)
  日本教育工学会論文誌, 42(suppl.): 173-176
file type icon 
パフォーマンス評価における教員の評価と学生の自己評価・学生調査との関連
  斎藤, 有吾, 小野, 和宏, 松下, 佳代 (2017-01-15)
  日本教育工学会論文誌, 40(Suppl.): 157-160
file type icon 
医療教育における臨床推論を促進する「考えるOSCE-R」の開発
  平山, 朋子, 松下, 佳代, 西村, 敦 (2016)
  教師学研究, 18: 23-33
file type icon 
科学教育におけるディープ・アクティブラーニング -概念変化の実践と研究に焦点をあてて-
  松下, 佳代 (2017)
  科学教育研究, 40(2): 77-84
file type icon 
「読むこと」とディープ・アクティブラーニング
  松下, 佳代 (2016-03-31)
  国語科教育, 79: 6-8
file type icon 
学力とは - 教育学の観点から -
  松下, 佳代 (2017-04)
  日本労働研究雑誌, 681: 55-57
file type icon 
Combining course- and program-level outcomes assessments through embedded performance assessments at key courses: A proposal based on the experience from a Japanese dental education program
  Matsushita, Kayo, Ono, Kazuhiro, Saito, Yugo (2018)
  Tuning Journal for Higher Education, 6(1): 111-142
file type icon 
ディープ・アクティブラーニングと国語授業
  松下, 佳代 (2016-05)
  国語教育, 797: 8-11
file type icon 
学力格差は超えられるか -- 教育心理学からの挑戦 --
  市川, 伸一, 内田, 伸子, 嘉手苅, 弘美, 志水, 宏吉, 松下, 佳代, 工藤, 与志文 (2016-03-30)
  教育心理学年報, 55: 343-362
file type icon