Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-29 of 29 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
BibliographyContents
ルーブリックを活用した学生と教員の評価のズレに関する学生の振り返りの分析 - PBLのパフォーマンス評価における学生の自己評価の変容に焦点を当てて -
  斎藤, 有吾, 小野, 和宏, 松下, 佳代 (2017-11)
  大学教育学会誌, 39(2): 48-57
file type icon 
Combining course- and program-level outcomes assessments through embedded performance assessments at key courses: A proposal based on the experience from a Japanese dental education program
  Matsushita, Kayo, Ono, Kazuhiro, Saito, Yugo (2018)
  Tuning Journal for Higher Education, 6(1): 111-142
file type icon 
ディープ・アクティブラーニングと国語授業
  松下, 佳代 (2016-05)
  国語教育, 797: 8-11
file type icon 
学力格差は超えられるか -- 教育心理学からの挑戦 --
  市川, 伸一, 内田, 伸子, 嘉手苅, 弘美, 志水, 宏吉, 松下, 佳代, 工藤, 与志文 (2016-03-30)
  教育心理学年報, 55: 343-362
file type icon 
深い学びにおける知識とスキル - 教科固有性と汎用性に焦点をあてて -
  松下, 佳代 (2017)
  教育目標・評価学会紀要, 27: 1-10
file type icon 
能力をめぐる普遍性と時代性
  松下, 佳代 (2015-07-20)
  教育展望 臨時増刊(グローバル化社会の学校教育Ⅱ―これからの社会に求められる資質・能力―, 61(6): 21-25
file type icon 
何のためのアクティブラーニング?-<コンピテンスvs. 知識>を超えて-
  松下, 佳代 (2016-07)
  IDE-現代の高等教育, 582: 13-16
file type icon 
資質・能力の育成と評価 -- 初等中等教育と高等教育をどうつなぐか --
  松下, 佳代 (2015-03)
  指導と評価, 61-3(723): 35-37
file type icon 
教育改革の“ リソース” としてのPISA - その批判的検討 -
  松下, 佳代 (2017-03)
  カリキュラム研究, 26: 87-88
file type icon