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学術雑誌掲載論文   85
(http://hdl.handle.net/2433/130678)

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文献一覧(発行日の降順ソート): 41 - 60 / 85
書誌情報ファイル
Service as Intersubjective Struggle
  Yamauchi, Yutaka (2019)
  Handbook of Service Science, Volume II (2019): 811-837
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Identifying Macro Phases Across the Negotiation Lifecycle
  Baber, William W. (2018-12)
  Group Decision and Negotiation, 27(6): 885-903
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The role of empathy in entrepreneurial opportunity recognition: An experimental study in Japan and Pakistan
  Khalid, Saddam; Sekiguchi, Tomoki (2018-06)
  Journal of Business Venturing Insights, 9: 1-9
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深層学習による海岸保全施設の劣化の新たな予測手法
  熊谷, 兼太郎; 藤井, 直樹 (2018)
  人工知能学会全国大会論文集, 2018年度
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ビジネス街のエリアマネジメントにおける健康づくり活動~大丸有地区の事例を中心に~
  吉田, 恭 (2018)
  グローバルビジネスジャーナル, 4(1): 34-45
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市場リスクを伴う資産の最適売却タイミング に関する分析モデルの研究
  村上, 啓二; 小林, 潔司; 瀬木, 俊輔; 川北, 怜於 (2018)
  グローバルビジネスジャーナル, 4(1): 17-25
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JAAS年次大会における研究能力強化セッションの試み
  関口, 倫紀 (2018)
  経営行動科学, 30(3): 167-169
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緊急支援輸送(ERL)を行う船舶輸送のシミュレーション
  熊谷, 兼太郎; 小野, 憲司; 赤倉, 康寛 (2017-11)
  土木計画学研究・講演集, 56: 1-4
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Organizational embeddedness as a mediator between justice and in-role performance
  Ghosh, Debjani; Sekiguchi, Tomoki; Gurunathan, L. (2017-06)
  Journal of Business Research, 75: 130-137
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ユーザー <脱> 中心サービスデザイン
  山内, 裕; 佐藤, 那央 (2017-01-28)
  サービソロジー, 3(4): 10-15
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金属資源事業のリスクマネジメント
  村上, 啓二 (2017)
  グローバルビジネスジャーナル, 3(1): 2-13
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Reflexivity of Routines: An Ethnomethodological Investigation of Initial Service Encounters at Sushi Bars in Tokyo
  Yamauchi, Yutaka; Hiramoto, Takeshi (2016-10)
  Organization Studies, 37(10): 1473-1499
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Contextual effect of wealth on independence: An examination through regional differences in China
  Takemura, Kosuke; Hamamura, Takeshi; Guan, Yanjun; Suzuki, Satoko (2016-03-17)
  Frontiers in Psychology, 7
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サービスデザイン再考 : 相互主観性からの視座
  山内, 裕; 佐藤, 那央 (2016-01-08)
  マーケティングジャーナル, 35(3): 64-74
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Reflexive Organizing for Knowledge Sharing: An Ethnomethodological Study of Service Technicians
  Yamauchi, Yutaka (2015-09)
  Journal of Management Studies, 52(6): 742-765
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顧客が認識するサービス表舞台の価値 : 日比比較を含む
  前川, 佳一 (2015)
  第3回 全国大会 予稿集: 86-91
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スリランカにおける日系企業の現状と課題
  宮本, 琢也; 高橋, 宏幸; 前川, 佳一 (2015)
  第3回 全国大会 予稿集: 45-50
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ルーチンの達成における説明可能性: クリーニング店のオプション提案の会話分析
  山内, 裕; 平本, 毅; 泉, 博子; 張, 承姫 (2015)
  組織科学, 49(2): 53-65
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Proposing a common platform of shipping cost analysis of the Northern Sea Route and the Suez Canal Route
  Furuichi, Masahiko; Otsuka, Natsuhiko (2014-10-09)
  Maritime Economics & Logistics, 17(1): 9-31
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A competing Markov model for cracking prediction on civil structures
  Kobayashi, K.; Kaito, K.; Lethanh, N. (2014-10)
  Transportation Research Part B: Methodological, 68: 345-362
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