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学術雑誌掲載論文
85
学術雑誌掲載論文
85
(http://hdl.handle.net/2433/130678)
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文献一覧(発行日の降順ソート): 41 - 60 / 85
書誌情報 | ファイル |
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Service as Intersubjective Struggle Yamauchi, Yutaka (2019) Handbook of Service Science, Volume II (2019): 811-837 | ![]() |
Identifying Macro Phases Across the Negotiation Lifecycle Baber, William W. (2018-12) Group Decision and Negotiation, 27(6): 885-903 | ![]() |
The role of empathy in entrepreneurial opportunity recognition: An experimental study in Japan and Pakistan Khalid, Saddam; Sekiguchi, Tomoki (2018-06) Journal of Business Venturing Insights, 9: 1-9 | ![]() |
深層学習による海岸保全施設の劣化の新たな予測手法 熊谷, 兼太郎; 藤井, 直樹 (2018) 人工知能学会全国大会論文集, 2018年度 | ![]() |
ビジネス街のエリアマネジメントにおける健康づくり活動~大丸有地区の事例を中心に~ 吉田, 恭 (2018) グローバルビジネスジャーナル, 4(1): 34-45 | ![]() |
市場リスクを伴う資産の最適売却タイミング に関する分析モデルの研究 村上, 啓二; 小林, 潔司; 瀬木, 俊輔; 川北, 怜於 (2018) グローバルビジネスジャーナル, 4(1): 17-25 | ![]() |
JAAS年次大会における研究能力強化セッションの試み 関口, 倫紀 (2018) 経営行動科学, 30(3): 167-169 | ![]() |
緊急支援輸送(ERL)を行う船舶輸送のシミュレーション 熊谷, 兼太郎; 小野, 憲司; 赤倉, 康寛 (2017-11) 土木計画学研究・講演集, 56: 1-4 | ![]() |
Organizational embeddedness as a mediator between justice and in-role performance Ghosh, Debjani; Sekiguchi, Tomoki; Gurunathan, L. (2017-06) Journal of Business Research, 75: 130-137 | ![]() |
ユーザー <脱> 中心サービスデザイン 山内, 裕; 佐藤, 那央 (2017-01-28) サービソロジー, 3(4): 10-15 | ![]() |
金属資源事業のリスクマネジメント 村上, 啓二 (2017) グローバルビジネスジャーナル, 3(1): 2-13 | ![]() |
Reflexivity of Routines: An Ethnomethodological Investigation of Initial Service Encounters at Sushi Bars in Tokyo Yamauchi, Yutaka; Hiramoto, Takeshi (2016-10) Organization Studies, 37(10): 1473-1499 | ![]() |
Contextual effect of wealth on independence: An examination through regional differences in China Takemura, Kosuke; Hamamura, Takeshi; Guan, Yanjun; Suzuki, Satoko (2016-03-17) Frontiers in Psychology, 7 | ![]() |
サービスデザイン再考 : 相互主観性からの視座 山内, 裕; 佐藤, 那央 (2016-01-08) マーケティングジャーナル, 35(3): 64-74 | ![]() |
Reflexive Organizing for Knowledge Sharing: An Ethnomethodological Study of Service Technicians Yamauchi, Yutaka (2015-09) Journal of Management Studies, 52(6): 742-765 | ![]() |
顧客が認識するサービス表舞台の価値 : 日比比較を含む 前川, 佳一 (2015) 第3回 全国大会 予稿集: 86-91 | ![]() |
スリランカにおける日系企業の現状と課題 宮本, 琢也; 高橋, 宏幸; 前川, 佳一 (2015) 第3回 全国大会 予稿集: 45-50 | ![]() |
ルーチンの達成における説明可能性: クリーニング店のオプション提案の会話分析 山内, 裕; 平本, 毅; 泉, 博子; 張, 承姫 (2015) 組織科学, 49(2): 53-65 | ![]() |
Proposing a common platform of shipping cost analysis of the Northern Sea Route and the Suez Canal Route Furuichi, Masahiko; Otsuka, Natsuhiko (2014-10-09) Maritime Economics & Logistics, 17(1): 9-31 | ![]() |
A competing Markov model for cracking prediction on civil structures Kobayashi, K.; Kaito, K.; Lethanh, N. (2014-10) Transportation Research Part B: Methodological, 68: 345-362 | ![]() |
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